dinsdag 1 december 2015

Designteamdag Kimya

Eindelijk was het dan 28 november. De dag die dik gedrukt in mijn agenda stond.... De dag waarop heel het designteam van Kimya bij elkaar zou komen.

Wat er precies de bedoeling was was voor mij een verrassing want het was voor mij de eerste keer....best spannend!!!!

Al vroeg wakker en er maar gelijk uit. Vandaag was het dan zover! Op naar Kimya Verpakkingen in Arkel. Voor mij eerst een autoritje van 1 1/2 uur.

Bij aankomst waren er al wat teamleden aanwezig. We tikken achter de coulissen ook met elkaar waardoor we elkaar al een beetje kende. Maar wat leuk om elkaar ook eens zo te zien!

Rond 10 uur was iedereen er en konden we echt starten. Tiets opende de dag met een verrassing voor Femke en Rachelle en Morgan. En Tiets is natuurlijk Tiets niet als ze ons ook allemaal een geweldig leuke creatie gaf.
Wat vind ik hem gaaf en ik ben er ook echt superblij mee! Hij staat hier te pronken op de kast!



Daarna nam Femke het woord over en legde ze uit hoe Kimya is ontstaan.
Na haar praatje had ook zij een verrassing voor ons. Iets waar we straks ons geshopte spulletjes in konden doen. Een geweldig gave tas die natuurlijk ook te bestellen is:


De rest van de ochtend hadden Femke en de dames iets onwijs leuks voor ons in petto: Handlettering. Weer een prachtig pakketje voor ons waar we mee aan de slag mochten.




Handlettering is erg leuk om te doen maar het vergt nog best wat oefening en concentratie. De eerste oefeningen vond ik erg leuk, maar ook best lastig. Ik ga er zeker meer mee doen. Voor nu bleef het bij de volgende creaties.




Tijdens het maken van onze plaatjes hebben we heerlijk gekletst en er werd natuurlijk ook heel wat afgelachen. Nog een lekker stukje taart van Tiets erbij en het feest was compleet.

Na onze inspanningen waren we hard toe aan wat ontspanning. En wat is er dan lekkerder dan even helemaal los te gaan in de prachtige winkel van Kimya. Echt waar: het is net een snoepwinkel met zoveel moois.... Een aanrader om eens langs te gaan!

En toen was het tijd voor een broodje. Femke had erg haar best gedaan en een heerlijke tafel bereid met lekkere broodjes, beleg en drinken. Dat ging er wel in!!!

Nog even tijd om serieus even wat dingen door te nemen hoe we de aanstaande periode te werk gaan. Dat houden we natuurlijk als verrassing.

Hierna weer gezellig de tijd om wat te shoppen....en dit is mijn buit waar ik erg blij mee ben:


Ik kan zo genieten van dat winkelen,joh! Vooral de kleine assecoires die in bakken in de winkel staan zijn heerlijk om in te neuzen. Hier nog even een foto van dichtbij


Nog heerlijk zitten kletsen en wat gedronken met elkaar. Erg gezellig!

Het is natuurlijk ook erg leuk om foto's van het hele team te schieten als je allemaal bij elkaar bent. Jolanda maakt prachtige foto's! Kijk dit is het hele designteam....


En dan ook de foto met het hele Kimya-koppel:


En dan als afsluiting lekker uit eten met elkaar. Echt superlekker! Leuk tentje en niet duur. Wat was het gezellig....



Het was echt een superdag! Ik heb ervan genoten en hoop dat er snel een herhaling komt. Echt geslaagd!

Femke, Rachelle, Morgan, Tiets en alle designteamleden heel erg bedankt....

Knutselgroetjes van Lianne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten