vrijdag 25 maart 2016

Hoeraaaaa voor Femke!

Er is er een jarig,hoera, hoera
Dat kun je wel zien dat is zij!!!!

Van harte gefeliciteerd Femke!!!!

Het idee werd geboren om haar een leuk cadeautje te geven namens het hele designteam. Iedereen zou een loonzakje naar eigen smaak versieren met daarin een bijpassende label. Een geheime chatgroep werd in het leven geroepen en over en weer werd er heerlijk gekletst. Wat een spannend iets want soms werd er opeens in de verkeerde groep wat getikt....
Allemaal stuurde we onze creatie naar Tiets en die maakte er dit geweldige boekje van:



En dit was mijn bijdrage:


Ik heb gekozen voor het Mix en Match boekje van Studio Light. Vooral die met de verjaardagsspulletje vind ik super. Veel blauw, mijn favoriete kleurtje. En de rest van de kleurtjes zijn gezellig en vrolijk. Natuurlijk ook helemaal passend met wat ik nodig had: verjaardagsspulletjes!


Ik ben begonnen met het be-inkten van het loonzakje. Daarna heb ik een velletje papier uitgezocht en daar ook de randen van ge-inkt. Naturlijk moesten er spulletjes gebruikt worden van Kimya Verpakkingen.
Ik ben begonnen met het stukje roze lint. En ik heb een blauw servetrandje opgeplakt.
Het plaatje gekozen en deze gemat op hardroze karton en deze ook geinkt! Ik heb hier een pocket van gemaakt : ik vind het zo leuk om er wat labels onder weg te werken.
Aan de linkerkant 2 witte en aan de rechterkant een kraft label met een roze lintje.
Daarna heb ik de verdere versiering erop gemaakt: de slingertjes die ik zo kon stansen uit het blokje, een etiketsticker met van harte, bloemetjes, een hartjesknoopje en wat plakpareltjes. Ook vond ik het leuk Om Femke haar naam erin je verwerken, Dit heb ik gedaan met letterstickers.


En dit is mijn label!
Ik heb als eerste het roze lint opgeplakt en een roze servetrand. Daarop heb ik het plaatje geplakt, een etiketsticker met Have a Nice Day, een houten bloemenplakkertje, plakpareltjes.
Het roze lint laat ik terugkomen als strik aan de label. Hieraan heb ik een vlinderbedeltje en een lichtblauw kwastje gemaakt.

Het maken van dit geweldige envelopje vond ik zooooo leuk. Ik heb dan ook al bedacht om binnenkort er een paar te maken en die te bundelen als boekje!
'
Femke, gefeleliciteerd !!!! Maak er een mooie dag van.....Natuurlijk nog heel veel jaartjes erbij!
Laat je lekker verwennen (ws moet je gewoon werken) en vier een mooi feestje

Lieve knutselgroetjes
Lianne


Geen opmerkingen:

Een reactie posten